Volvo'nun 'next face' adını verdiği yeni showroom konsepti Volcar ile Türkiye'ye taşınıyor. Volvo'nun tüm ürünlerinin sergilenebildiği yeni showroom, minimalist çizgileri ile dikkat çekiyorVolcar, bir ilki gerçekleştirerek Volvo'nun yeni konseptini Türkiye'ye getiriyor. Volvo'nun dünya genelinde yeni uygulamaya başladığı 'next face' showroom konsepti Volcar ile İstanbul'da uygulanacak. 75 yılı aşkın zamandır otomobil tutkunlarına hizmet vermeye devam eden Volvo'nun bu yeni konsepti sayesinde tüm araç çeşitlerini aynı showroom çatısı altında sergilemek mümkün hale gelecek. Altunizade'de açılan showroom satış ve satış sonrası hizmet vermek üzere yapılandırıldı. Volcar'ın  Arkas Holding İcra Kurulu Üyesi Önder Türkkanı yaptığı açıklamada, yatırımlarının devam edeceğini belirtti. Türkkanı, "İstanbul'da ilkini açtığımız bu yeni konsept showroom'un İzmir'de de açacağız. Arkas olarak otomotiv sektöründeki yatırımlarımız devam edecek. Bu tür yenilikleri dünyayla eş zamanlı İzmir'e getirmek bize ayrı bir mutluluk vermektedir" dedi.Yılsonu hedefi 530 araçVolvo'nun Ege temsilciliğini de yürüten Volcar, 1 Kasım 2004 tarihinden itibaren, İzmir Gaziemir'deki tesislerinde Volvo'nun üç ilkesi güvenlik, kalite ve çevreye saygıyı müşterilerine sunabilmek için çalışıyor. Yılsonu hedefi, toplam 530 araç satmak olarak belirlenen firmanın kısa vadede yapacağı yatırımın miktarı ise 3 milyon euro olacağı belirtildi. Showroom'un gözdeleri performans ve konfor açısından yenilenen V70, XC70 ve S60 modelleri.