GREEN CAT, Arkas Ulaştırma'nın 390 çekicisini takip ediyor Türkiye'nin önde gelen taşımacılık şirketi Arkas'ın yurtiçi konteyner kara nakliyesi hizmeti sunan şirketi Arkas Ulaştırma, pazarlama, opersayon ve raporlama işlerini yürüttüğü Green Cat sistemi sayesinde daha hızlı ve hatasız çalışıyor. Arkas Ulaştırma, 2005 yılından beri devam eden filo, ekipman, telsiz, yazılım gibi yatırımlarıyla müşteri ihtiyaçlarını ön planda tutan bir strateji belirleyerek yapılanmasını sürdürüyor. Bu yapılanma çerçevesinde ilk önce İstanbul'da olmak üzere faaliyete geçen  Green Cat CMS-CH planlama, Arkas Ulaştırma'nın tüm iş akışını bu sistem üzerinden yürütmesini sağladı. Müşteri ziyaretinden siparişin alınmasına, kontratın yapılmasından taşımanın tamamlanıp raporlanmasına kadar tüm işlerin bu program üzerinden gerçekleştirildiği sistem, 2005 yılında İstanbul, 2006 yılından itibaren ise İzmir, Gemlik ve Mersin ofislerinde de kullanılmaya başladı. 2009 yılı sonuna kadar Arkas'n lojistik hizmetler grubu şirketlerinde faaliyete geçmesi planan Green Cat sistemi, iş akışı ve zamanlama açısından artı performans sağlıyor.   Müşteriye aynı anda bilgi geçilebiliyorArkas Ulaştırma'nın 2007 itibariyle 390'a yükselen yükselen çekici adedi, Green Cat sistemiyle daha kolay takip ediliyor. Sürücünün liman giriş-çıkış, müşteri varış-çıkış, depo giriş-çıkış gibi statüleri de sisteme telsiz vasıtasıyla gönderiliyor. Araçlarla iletişimlerde, yoğun trafik güzergahlarının kullanılması engellenerek, konteyner teslimat süreleri kısaltılıyor. Böylece sefer adetleri artırılarak müşteri araç talepleri daha hızlı bir şekilde karşılanıyor. Araç takip telsiz sisteminin devreye girmesi ile müşteriye eş zamanlı ve online bilgi geçmek mümkün olabiliyor. Müşteri, telsizden alınan araç ve konteyner statüsüyle ilgili (liman çıkış, müşteri varış, taşıma iptal vb.) bilgilerin, SMS ile gönderilmesini talep edebiliyor. Ayrıca tüm araçların konumu, daha önce kurulan yurtiçi konteyner sevkiyatları ve operasyonel işlemleri CAT sistemiyle entegre bir şekilde çalışıyor. Böylece, sağlanan otomatik veri akışı ve dinamik e-mail sistemiyle müşteriye bilgi ulaşıyor. Tüm bu hizmetler ve detayları için müşteri temsilcisiyle temasa geçilerek gerekli formun doldurulması yeterli oluyor.