Arkas Otomotiv Peugeot Hizmet Kalite Ödülleri töreninde podyuma çıktı
 
Peugeot, 4 yıldır Hizmet Kalitesini ve Müşteri Memnuniyetini sürekli olarak iyileştirmek için geniş kapsamlı bir uluslararası proje olan "PODIUM" projesini yürütüyor. Avrupa, Rusya, Türkiye, Arjantin, Brezilya ve Çin'de 30.000 personel bir tek hedef doğrultusunda eğitim gördü. Bu hedef Yeni Araç Satış ve Satış Sonrası Hizmet Kalitesi alanlarında podyuma çıkmak idi. Bu konuda oldukça olumlu sonuçlar alınmaya başlandı ve Ekim başında Peugeot Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti'nde en iyi olan yetkili satıcılara, Almanya Berlin'de düzenlenen bir tören ile ödülleri verildi. Bu yıl Dünyanın 22 ülkesinden bayinin katıldığı ödüllerde Arkas Otomotiv 3'cü kez  "SERVICE QUALITY AWARDS" ödülünü almaya layık görüldü. Törende Arkas Otomotiv Peugeot Şube Müdürü Serkan Şarlı podyuma çıkarak Kalite Ödülü'nü Peugeot CEO'su Maxime Picat'dan aldı.  
 
Markanın önceliklerinden biri olarak kabul edilen Hizmet Kalitesi ve Müşteri Memnuniyeti'nin iyileştirilmesi hedefi, iddialı bir bayi seferberlik projesinin başlatılmasına yol açtı. "Podium" projesine katılan 22 ülkenin bir tek hedefi bulunuyor. Bu hedef, hizmet kalitesi yönünden ilk üç marka arasında yer almak.
 
Proje 2010 yılında Batı Avrupa'da, ardından Orta ve Doğu Avrupa ülkelerinde, Rusya'da ve Türkiye'de başlatıldı.19 ülke ile başlayan bu operasyon 2011 yılının ilk yarısında Arjantin, Brezilya ve Çin'de uygulamaya konuldu.
 
Podium projesi kapsamında ilk 9 ayda bütün ilgili ülkelerde 103 güne tekabül eden proje lansman etkinlikleri gerçekleştirildi. Ayrıca Türkiye'de faaliyet gösteren bayi ağında görevli tüm personel eğitimler aldı.
 
Ülkemizde elde edilen başarılı Müşteri Memnuniyeti Anketi sonuçları, Peugeot müşterilerinin global memnuniyet düzeyinin Podium programının uygulamaya konduğu ülkelerde artışının göstergesi olurken operasyona katılan diğer ülkelere de yol gösterdi.